Monday, April 5, 2010

first day bawak keta on my own.....

Arini aku bawak keta aku "CIARA" sorang2 dtg opis...sangat takut WOOOO...
nak amek exam pon xbedebar cni...habis segala ayat aku baca, tawakal tol ni...
aku pk gasak lar pe nak jadik...klo x bawak sampi bl pon xpandai....nak tggu keberanian dtg,
sampi kucing tumbuh tanduk ler jawabnye.....

My "CIARA"

hehe...tapi alhamdulillah, sampai jugak aku kat opis dgn selamatnyer...
klo tak xder lar aku tulis blog ni kan, kan,kan ????
k lar GTG...meeting lar plak pagi2 buta ni..
In My "CIARA"...

p/s: raihan, bukan BORHAN jer ader nama tau...keta akak pon ader, CIARA
hehehehe.........

8 comments:

  1. amboiii..name xnk kalah makkk...CIARA gitu...

    haha..kak za..
    tahniah la dpt bwk mesin kt atas jalan..
    pasni ciara leh la bwk kite plak..

    ReplyDelete
  2. eleh...
    tu nama kak zara kasi.. sapa nak tau nama edy kasi kat kete kak zara sila sms @ pm @ msg je kat FB edy.. heheheheh!!! cabutttttt!!!!

    ReplyDelete
  3. edy: sila lar gtau klo xsayang misai tu nooooo...

    raihan: hehe...boleh jer, klo raihan brani nek ngan akak lar

    ReplyDelete
  4. ala... misai leh tumbuh balik maaa.. xheran pun..
    raihan jgn la naik ngn akak zara.. edy sndri pn xberani... ehehehh!!!

    ReplyDelete
  5. edy: berlagak sih....xpe2 we'll see. ele, nt kita dah pandai bawak xyah nek CIARA ngan saya

    ReplyDelete
  6. xpela.. kancil i kan ada.. xheran pun

    ReplyDelete
  7. sal: bila nak nek keta kak ah lak ni....

    ReplyDelete

Daisypath

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers