Monday, August 9, 2010

go back to school

lamenyer aku tak berblog...masa byk abis wat eseimen jer, maklumlah dah jadik student balik...banyak kot keje, ari2 present...TAPI xperla, dats the life of a student.kalau tak stress bukan student lar namanyer tu...hehehe

tak sangka tol pagi2 aku bgn nak p kelas..pastu dgr lecture,huawaaha...ngantok xyah lar cakap, pala aku ni dok merewang tang lain...teringat kampung, mak ayah...hubby...ololo rindunyer. cakap sal hubby, jumaat lepas die datang...g beli baju raya kat PKNS, hehehe btol2 kena pau ngan aku aritu...cian hubby.TAPI hubby cakap xper...bukan selalu lagipun wife die kan...aku aper lagi...sgt sonokkkkkkkk!!!!!!!!!

hubby bawak gambo aku yg kat kedah, at last apit bg gak gambo tu kat ktorg....besar and berat tol album tu....gambo ok lar, nice.




ni namanyer tgh wat shot industan...xdapat jadik hero n heroin filem amek gambo cmni pon jadi lar. ni kat taman rimba..pastu umah saper ntah kat alor setar...hehehe




k lar got to go...nak wat group eseimen jap.....till we meet again...daaaaa

No comments:

Post a Comment

Daisypath

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers