Saturday, August 27, 2011

selamat hari raya semua....

pejam celik, dah dekat nak raya...rasa macam kejap jer puasa..lusa dah nak gerak balik kg, sonoknyer beraya kat kg...pas raya terus nek KL..balik s alam lor, huhuh dah abis cuti sem ker????? wat2 tanye...hehehehehe. maknanyer bermula lar episod stress ngan keje sekolah and exam...tula, time cuti xhengat dunia, kunun2 nak siapkan research...last2 ntah ke mana..salah siapakah, mereka dan keluarga mereka???? mestila salah sendirik cik kiah oiii...saper soh ko tu malas sgt, tau nak enjoy cuti jerk...

anyway...cuti sem aku this time sgt full ngan aktiviti, so xmenyempat pun nak relax2, nak wat keje sekolah konfem lar jauh sekali..well, bila time pose aku jadik surirumah sepenuh masa...masak, kemas, cuci baju n so on lar...bagus gak, at least aku ader kt umah xlar penat sgt MAMA...kesian mama n abah selalu sakit2. even aku masak tak lar sedap tapi day by day cam makin improve lar plak...sonok gak rase...heheheheh...xsangka aku bleh jugak masak rupanyer...pastu aktiviti paling best and memenatkan carik tudung and handbag raya...punyer lar pusing seantero alor star...bpe hari p carik mende alah ni jer...ish2 dah namanye pompuan..mama pun agaknyer sonok ader kawan teman die...

well, tu jela laporan aku utk kali ini..pepun SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MOHON MAAF SEKIRANYA ADA SILAP DAN SALAH...adiosss amigos....


No comments:

Post a Comment

Daisypath

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers